Začiatky

Spoločnosť Budmil Kft. bola založená v roku 1990 so základným imaním niekoľko desiatok tisíc USD a od roku 2006 pôsobí ako akciová spoločnosť. Základné imanie medzitým dosiahlo 2 milióny dolárov. Na základe vývojovej krivky posledných desaťročí je možné skonštatovať, že Budmil úspešne využil zmeny v trendoch na trhu. V pozadí sa však ukrývajú seriózne, profesionálne skúsenosti a kreatívny vývoj produktov, ktorý zohľadňuje medzinárodné módne trendy a potreby trhu, neustála obnova, vysoké nároky na kvalitu, nepretržité prispôsobovanie sa trhovému prostrediu a realistické stanovovanie cien.

V januári 1999 sa Budmil Kft. (aktuálne Zrt.) presťahovala do novej prevádzky. Tam sa v rámci investície na zelenej lúke zrealizovalo  za menej ako 6 mesiacov nové sídlo spoločnosti, ktoré funguje ako moderné logistické centrum, a ktoré môže na skladovanie a manipuláciu s tovarom využiť celkovú rozlohu 6 300 metrov štvorcových.

 

Spoločnosť

Spoločnosť celoštátne zamestnáva viac ako 180 ľudí. Starostlivá a kompetentná práca našich vysokokvalifikovaných zamestnancov je kľúčom k dosiahnutiu vysokých štandardov kvality.

Vzhľadom na neustále sa rozširovanie našej vlastnej maloobchodnej siete máme v súčasnosti 44 vlastných predajní po celej krajine a v budúcnosti ešte plánujeme otvorenie ďalších predajní.

Nevzdali sme sa ale ani veľkoobchodnej činnosti.

Vzhľadom na meniace sa návyky zákazníkov kladieme čoraz väčší dôraz aj na online predaj. Rastúcu návštevnosť nášho internetového obchodu aktívne podporujeme marketingom a rozvíjame ho s ohľadom na jeho neustálu obnovu.

 

 

Výrobky

Pôvodná kolekcia výrobkov budmil začínala športovými a školskými taškami, ale po jej postupnom rozšírení sa dá povedať, že budmil dnes okrem rozšírenej ponuky tašiek predáva aj módne oblečenie hlavne do ulíc.

Výber obsahuje školské tašky, športové batohy a ruksaky, módne tašky, pánske a dámske zimné bundy, vetrovky, rifle, teplákové súpravy, svetre, košele a blúzky, tričká, šortky, plavky, čiapky na plávanie, plavecké okuliare, ponožky, čiapky, vychádzkovú a športovú obuv, papuče.

Ciele a plány

Budmil sa snaží uspokojiť rastúce požiadavky trhu; zvyšovať štandardy kvality, ktoré už boli dosiahnuté pri výrobkoch aj službách. Cieľovou skupinou je náročná časť populácie vo veku 25 až 55 rokov, ktorá miluje módne a pohodlné oblečenie do ulíc. Vďaka neustálemu rozširovaniu cieľovej skupiny chce budmil pre svojich zákazníkov získavať stále širšie vrstvy.

Slogan našej spoločnosti: „Leisure and pleasure...radosť z ľahkosti"